START Parking Ławica
Najwyższe standardy bezpieczeństwa w bardzo przystępnej cenie. Ekonomiczna wersja to jest to czego szukałem.

Najwyższe standardy bezpieczeństwa w bardzo przystępnej cenie. Ekonomiczna wersja to jest to czego szukałem.
Krzysztof, 32 lata
24h/7 dni
auto pod stałą ochroną
i profesjonalną obserwacją
500 000 zł
najwyższe ubezpieczenie
parkingu przy lotnisku
2 100 000
obsłużonych podróżnych
w całej Polsce
100%
więcej miejsca między autami
w sektorze premium
Regulamin świadczenia usług najmu miejsca postojowego
na niestrzeżonym parkingu START Parking w Poznaniu
1. Operator Parkingu odpowiada wobec Klienta za prawidłowe funkcjonowanie Parkingu oraz za prawidłowe wykonanie usługi najmu miejsca postojowego.
2. W związku z zawarciem Umowy najmu miejsca postojowego, Operator Parkingu nie odpowiada wobec Klienta za zwrot pojazdu Klientowi w stanie niepogorszonym oraz za szkody wyrządzone w pojeździe oraz
w rzeczach znajdujących się zwykle w pojazdach, w tym za szkody z tytułu ich kradzieży.
Jednakże, wynagrodzenie za najem miejsca postojowego w poniższych sektorach uprawnia także do dodatkowych świadczeń z tytułu uszkodzeń pojazdu, obejmujących:
Za uszkodzenie pojazdu uważa się uszczerbek na pojeździe, przekraczający efekt normalnego zużycia wynikającego z przebiegu i wieku pojazdu, którego poszkodowany doznał wbrew własnej woli i winy, do którego doszło na skutek zdarzenia na terenie START Parking, spowodowanego ruchem innego pojazdu, oraz w wyniku którego nie doszło do zagrożenia bezpieczeństwa innej osoby bądź osób.
Zobowiązanie do zapłaty powyższych świadczeń powstaje w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
- pojazd wjechał na parking czysty, tak aby możliwa była ocena stanu powłoki lakierniczej za pomocą odtworzenia nagrania monitoringu z momentu wjazdu na parking
- na podstawie nagrań z monitoringu parkingu jest możliwe potwierdzenie okoliczności mogących spowodować zgłoszone pogorszenie stanu pojazdu
- nie jest możliwe ustalenie sprawcy zgłoszonego uszkodzenia
- reklamacja została zgłoszona w momencie wyjazdu z parkingu
- do ustalenia rozmiaru szkody została wykorzystana podziałka na formularzu reklamacyjnym
W razie nieskorzystania z powyżej opisanych świadczeń lub w przypadku braku zaistnienia okoliczności lub warunków umożliwiających ich wypłatę, wynagrodzenie za najem miejsca postojowego pozostaje bez zmian.
3. Operator parkingu nie ponosi wobec klienta odpowiedzialności za szkody w jego pojeździe lub w rzeczach pozostawionych w pojeździe będące skutkiem działania siły wyższej lub wynikających z działań lub zaniechań klienta nawet w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 2.
4. Operator parkingu nie ponosi wobec klienta odpowiedzialności za pojazd lub szkody w nim wyrządzone oraz w rzeczach pozostawionych w pojeździe, w przypadku pozostawienia w nim biletu parkingowego nawet w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 2.
5. Operator parkingu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone nieumyślnie, za drobne szkody parkingowe nie powodujące utraty jego wartości handlowej oraz za działania osób trzecich. w razie wystąpienia z roszczeniem w tym zakresie, operator parkingu zastrzega sobie prawo do zaniechania udzielenia odpowiedzi, co nie stanowi uznania roszczenia w jakimkolwiek zakresie.
§4. Zgoda klienta na zmianę miejsca postojowego
Klient wyraża zgodę na zmianę wynajętego miejsca postojowego podczas jego nieobecności przez Operatora Parkingu, o ile przestawienie pojazdu Klienta będzie konieczne, ponieważ zagraża on bezpośrednio pozostałym pojazdom, został postawiony w sposób stwarzający zagrożenie dla pojazdu Klienta lub utrudnia poruszanie się po parkingu i prawidłowe funkcjonowanie parkingu.
§5. Zasady zawierania Umowy najmu miejsca postojowego
§6. Okres obowiązywania oraz warunki rozwiązywania Umowy najmu miejsca postojowego
§7. Reklamacje dotyczące usługi najmu miejsca postojowego
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
§8. dodatkowe Informacje dla Klienta będącego konsumentem
Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy następuje poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia
o anulowaniu usługi udostępnienia miejsca postojowego za pomocą odpowiedniej zakładki Serwisu lub też telefonicznie pod numerem telefonu 222 952 555 (opłata według stawek operatora telekomunikacyjnego) lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@startparking.pl, za pośrednictwem poczty na adres Operatora Parkingu lub Serwisu albo też bezpośrednio w siedzibie Operatora Serwisu lub w sposób wskazany przez podmiot współpracujący z ECOM Media.
.
§9. Ochrona danych osobowych Klienta
§10. Postanowienia końcowe
a. W sprawach nieuregulowanych w postanowieniach Regulaminu zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.b. Na życzenie Klienta lub osoby przystępującej do skorzystania z usługi najmu miejsca postojowego, niniejszy Regulamin może być przesłany droga elektroniczną na wskazany przez zainteresowanego adres mailowy.
Regulamin świadczenia usług najmu miejsca postojowego
na niestrzeżonym parkingu START Parking w Poznaniu
1. Operator Parkingu odpowiada wobec Klienta za prawidłowe funkcjonowanie Parkingu oraz za prawidłowe wykonanie usługi najmu miejsca postojowego.
2. W związku z zawarciem Umowy najmu miejsca postojowego, Operator Parkingu nie odpowiada wobec Klienta za zwrot pojazdu Klientowi w stanie niepogorszonym oraz za szkody wyrządzone w pojeździe oraz
w rzeczach znajdujących się zwykle w pojazdach, w tym za szkody z tytułu ich kradzieży.
Jednakże, wynagrodzenie za najem miejsca postojowego w poniższych sektorach uprawnia także do dodatkowych świadczeń z tytułu uszkodzeń pojazdu, obejmujących:
Za uszkodzenie pojazdu uważa się uszczerbek na pojeździe, przekraczający efekt normalnego zużycia wynikającego z przebiegu i wieku pojazdu, którego poszkodowany doznał wbrew własnej woli i winy, do którego doszło na skutek zdarzenia na terenie START Parking, spowodowanego ruchem innego pojazdu, oraz w wyniku którego nie doszło do zagrożenia bezpieczeństwa innej osoby bądź osób.
Zobowiązanie do zapłaty powyższych świadczeń powstaje w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
- pojazd wjechał na parking czysty, tak aby możliwa była ocena stanu powłoki lakierniczej za pomocą odtworzenia nagrania monitoringu z momentu wjazdu na parking
- na podstawie nagrań z monitoringu parkingu jest możliwe potwierdzenie okoliczności mogących spowodować zgłoszone pogorszenie stanu pojazdu
- nie jest możliwe ustalenie sprawcy zgłoszonego uszkodzenia
- reklamacja została zgłoszona w momencie wyjazdu z parkingu
- do ustalenia rozmiaru szkody została wykorzystana podziałka na formularzu reklamacyjnym
W razie nieskorzystania z powyżej opisanych świadczeń lub w przypadku braku zaistnienia okoliczności lub warunków umożliwiających ich wypłatę, wynagrodzenie za najem miejsca postojowego pozostaje bez zmian.
3. Operator parkingu nie ponosi wobec klienta odpowiedzialności za szkody w jego pojeździe lub w rzeczach pozostawionych w pojeździe będące skutkiem działania siły wyższej lub wynikających z działań lub zaniechań klienta nawet w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 2.
4. Operator parkingu nie ponosi wobec klienta odpowiedzialności za pojazd lub szkody w nim wyrządzone oraz w rzeczach pozostawionych w pojeździe, w przypadku pozostawienia w nim biletu parkingowego nawet w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 2.
5. Operator parkingu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone nieumyślnie, za drobne szkody parkingowe nie powodujące utraty jego wartości handlowej oraz za działania osób trzecich. w razie wystąpienia z roszczeniem w tym zakresie, operator parkingu zastrzega sobie prawo do zaniechania udzielenia odpowiedzi, co nie stanowi uznania roszczenia w jakimkolwiek zakresie.
§4. Zgoda klienta na zmianę miejsca postojowego
Klient wyraża zgodę na zmianę wynajętego miejsca postojowego podczas jego nieobecności przez Operatora Parkingu, o ile przestawienie pojazdu Klienta będzie konieczne, ponieważ zagraża on bezpośrednio pozostałym pojazdom, został postawiony w sposób stwarzający zagrożenie dla pojazdu Klienta lub utrudnia poruszanie się po parkingu i prawidłowe funkcjonowanie parkingu.
§5. Zasady zawierania Umowy najmu miejsca postojowego
§6. Okres obowiązywania oraz warunki rozwiązywania Umowy najmu miejsca postojowego
§7. Reklamacje dotyczące usługi najmu miejsca postojowego
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
§8. dodatkowe Informacje dla Klienta będącego konsumentem
Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy następuje poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia
o anulowaniu usługi udostępnienia miejsca postojowego za pomocą odpowiedniej zakładki Serwisu lub też telefonicznie pod numerem telefonu 222 952 555 (opłata według stawek operatora telekomunikacyjnego) lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@startparking.pl, za pośrednictwem poczty na adres Operatora Parkingu lub Serwisu albo też bezpośrednio w siedzibie Operatora Serwisu lub w sposób wskazany przez podmiot współpracujący z ECOM Media.
.
§9. Ochrona danych osobowych Klienta
§10. Postanowienia końcowe
a. W sprawach nieuregulowanych w postanowieniach Regulaminu zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.b. Na życzenie Klienta lub osoby przystępującej do skorzystania z usługi najmu miejsca postojowego, niniejszy Regulamin może być przesłany droga elektroniczną na wskazany przez zainteresowanego adres mailowy.
Regulamin świadczenia usług najmu miejsca postojowego
na niestrzeżonym parkingu START Parking w Poznaniu
1. Operator Parkingu odpowiada wobec Klienta za prawidłowe funkcjonowanie Parkingu oraz za prawidłowe wykonanie usługi najmu miejsca postojowego.
2. W związku z zawarciem Umowy najmu miejsca postojowego, Operator Parkingu nie odpowiada wobec Klienta za zwrot pojazdu Klientowi w stanie niepogorszonym oraz za szkody wyrządzone w pojeździe oraz
w rzeczach znajdujących się zwykle w pojazdach, w tym za szkody z tytułu ich kradzieży.
Jednakże, wynagrodzenie za najem miejsca postojowego w poniższych sektorach uprawnia także do dodatkowych świadczeń z tytułu uszkodzeń pojazdu, obejmujących:
Za uszkodzenie pojazdu uważa się uszczerbek na pojeździe, przekraczający efekt normalnego zużycia wynikającego z przebiegu i wieku pojazdu, którego poszkodowany doznał wbrew własnej woli i winy, do którego doszło na skutek zdarzenia na terenie START Parking, spowodowanego ruchem innego pojazdu, oraz w wyniku którego nie doszło do zagrożenia bezpieczeństwa innej osoby bądź osób.
Zobowiązanie do zapłaty powyższych świadczeń powstaje w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
- pojazd wjechał na parking czysty, tak aby możliwa była ocena stanu powłoki lakierniczej za pomocą odtworzenia nagrania monitoringu z momentu wjazdu na parking
- na podstawie nagrań z monitoringu parkingu jest możliwe potwierdzenie okoliczności mogących spowodować zgłoszone pogorszenie stanu pojazdu
- nie jest możliwe ustalenie sprawcy zgłoszonego uszkodzenia
- reklamacja została zgłoszona w momencie wyjazdu z parkingu
- do ustalenia rozmiaru szkody została wykorzystana podziałka na formularzu reklamacyjnym
W razie nieskorzystania z powyżej opisanych świadczeń lub w przypadku braku zaistnienia okoliczności lub warunków umożliwiających ich wypłatę, wynagrodzenie za najem miejsca postojowego pozostaje bez zmian.
3. Operator parkingu nie ponosi wobec klienta odpowiedzialności za szkody w jego pojeździe lub w rzeczach pozostawionych w pojeździe będące skutkiem działania siły wyższej lub wynikających z działań lub zaniechań klienta nawet w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 2.
4. Operator parkingu nie ponosi wobec klienta odpowiedzialności za pojazd lub szkody w nim wyrządzone oraz w rzeczach pozostawionych w pojeździe, w przypadku pozostawienia w nim biletu parkingowego nawet w przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 2.
5. Operator parkingu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone nieumyślnie, za drobne szkody parkingowe nie powodujące utraty jego wartości handlowej oraz za działania osób trzecich. w razie wystąpienia z roszczeniem w tym zakresie, operator parkingu zastrzega sobie prawo do zaniechania udzielenia odpowiedzi, co nie stanowi uznania roszczenia w jakimkolwiek zakresie.
§4. Zgoda klienta na zmianę miejsca postojowego
Klient wyraża zgodę na zmianę wynajętego miejsca postojowego podczas jego nieobecności przez Operatora Parkingu, o ile przestawienie pojazdu Klienta będzie konieczne, ponieważ zagraża on bezpośrednio pozostałym pojazdom, został postawiony w sposób stwarzający zagrożenie dla pojazdu Klienta lub utrudnia poruszanie się po parkingu i prawidłowe funkcjonowanie parkingu.
§5. Zasady zawierania Umowy najmu miejsca postojowego
§6. Okres obowiązywania oraz warunki rozwiązywania Umowy najmu miejsca postojowego
§7. Reklamacje dotyczące usługi najmu miejsca postojowego
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
§8. dodatkowe Informacje dla Klienta będącego konsumentem
Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy następuje poprzez złożenie przez Klienta oświadczenia
o anulowaniu usługi udostępnienia miejsca postojowego za pomocą odpowiedniej zakładki Serwisu lub też telefonicznie pod numerem telefonu 222 952 555 (opłata według stawek operatora telekomunikacyjnego) lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@startparking.pl, za pośrednictwem poczty na adres Operatora Parkingu lub Serwisu albo też bezpośrednio w siedzibie Operatora Serwisu lub w sposób wskazany przez podmiot współpracujący z ECOM Media.
.
§9. Ochrona danych osobowych Klienta
§10. Postanowienia końcowe
a. W sprawach nieuregulowanych w postanowieniach Regulaminu zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego.b. Na życzenie Klienta lub osoby przystępującej do skorzystania z usługi najmu miejsca postojowego, niniejszy Regulamin może być przesłany droga elektroniczną na wskazany przez zainteresowanego adres mailowy.
Doba gratis
w przypadku
opóźnionego lotu
Salonik podróżnego
chwila relaksu przed
i po podróży
Bezpłatna zmiana
możliwość edycji zamówienia
nawet dzień przed wylotem
Z centrum Poznania
Jadąc z centrum Poznania należy kierować się na lotnisko Poznań Ławica, podążając ulicą Bukowską, należy minąć teren lotniska Ławica, znajdującego się po prawej stronie. Na drugim rondzie za lotniskiem, na wysokości stacji benzynowej BP, należy skręcić w lewo (drugi zjazd), w ulicę Batorowską, którą proszę jechać przez 350m. Wjazd na parking znajduje się po prawej stronie.
Od strony autostrady A2
Jadąc od strony autostrady należy kierować się na trasę S11. Poruszając się Obwodnicą Poznania S11 proszę obrać zjazd na Lotnisko Poznań Ławica (droga nr 307). Po ok. 2,5km na wysokości stacji benzynowej BP, należy skręcić na rondzie w prawo (pierwszy zjazd), w ulicę Batorowską, którą proszę jechać przez 350m. Wjazd na Parking przy lotnisku Poznań Ławica znajduje się po prawej stronie
Dziękuję za miłe i profesjonalne podejście do klienta. Bardzo zależało mi na zapewnieniu najwyższego bezpieczeństwa auta na czas mojej podróży. Lepiej nie mogłem trafić,
brak
Ogólna ocena: 5,00
Obsługa parkingu: 5,00
Lokalizacja i otoczenie: 5,00
Cieszę się, że parking dba nie tylko o bezpieczeństwo mojego auta ale i o bezpieczeństwo moje i moich dzieci. To naprawdę godna pochwały postawa.
brak
Ogólna ocena: 5,00
Obsługa parkingu: 5,00
Lokalizacja i otoczenie: 5,00
REWELACJA! Zupełnie inny sposób podejścia do kwestii bezpieczeństwa i komfortu pasażerów. Wracałem w środku nocy, a kierowca odebrał nas z parkingu w przeciągu kilku chwil.
brak
Ogólna ocena: 5,00
Obsługa parkingu: 5,00
Lokalizacja i otoczenie: 5,00